دانشگاه در آینه رسانه

مجموعه پیش‌رو با عنوان «دانشگاه در آینه رسانه» دربرگیرنده اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش‌هایی است که با محوریت “دانشگاه شهید رجایی” در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و روزنامه ها منتشر شده است.
بدیهی است، گردآوری مجموعه فوق، صرفا با هدف اطلاع‌رسانی صورت گرفته و به هیچ عنوان به منزله تایید و یا تکذیب این مطالب، از سوی دانشگاه شهید رجایی نیست.

دکتر تسلیمی قائم مقام وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به همراه دکتر خدایی معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور روز پنج شنبه ۲۴ تیر ماه با حضور در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از حوزه امتحانی آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ بازدید به عمل آوردند.

منبع :
خبرگزاری دانشجو
(http://snn.ir/)
۱۳۹۵/۴/۲۴
۱۲:۱۹:۱۹


منبع :
تابناک
(http://tabnak.ir/)
۱۳۹۵/۴/۲۴
۱۱:۰۷:۱۲

منبع :
خبرگزاری فارس
(http://farsnews.com/)
۱۳۹۵/۴/۲۴
۱۰:۳۰:۱۶

صبح امروز صورت گرفت
چهل و ششمین آزمون سراسری از صبح امروز برای گروه های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۳۶۹ شهرستان و بخش مختلف آغاز شد و معاونان وزیر علوم از حوزه آزمون در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بازدید کردند.

منبع :
خبرگزاری فارس
(http://farsnews.com/)
۱۳۹۵/۴/۲۴
۱۰:۲۰:۵۰

خدایی مطرح کرد
رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به رأی دیوان عدالت اداری و مصوبه مجلس، امسال نحوه تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور به صورت تأثیر مثبت است.

منبع :
فرهنگیان نیوز
(http://farhangiannews.ir/)
۱۳۹۵/۴/۱۵
۰۵:۰۶:۴۶

فرهنگ نگار: نتایج آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، اعلام شد.

منبع :
خبرگزاری برنا
(http://bornanews.ir/)
۱۳۹۵/۴/۱۴
۱۳:۲۵:۰۵

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان:
طی اطلاعیه ای از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان نتایج آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ اعلام شد.

منبع :
خبرگزاری جمهوری اسلامی
(http://irna.ir/)
۱۳۹۵/۴/۱۳
۱۵:۴۶:۲۶

تهران – ایرنا – مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، نتایج آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی کشور را در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ اعلام کرد.