دانشگاه در آینه رسانه

مجموعه پیش‌رو با عنوان «دانشگاه در آینه رسانه» دربرگیرنده اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش‌هایی است که با محوریت “دانشگاه شهید رجایی” در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و روزنامه ها منتشر شده است.
بدیهی است، گردآوری مجموعه فوق، صرفا با هدف اطلاع‌رسانی صورت گرفته و به هیچ عنوان به منزله تایید و یا تکذیب این مطالب، از سوی دانشگاه شهید رجایی نیست.

منبع :
تابناک
(http://tabnak.ir/)
۱۳۹۴/۸/۳۰
۱۶:۰۳:۲۰

ورزش بانوان این روز ها در قم از انزوا خارج شده و به تدریج با درخشش در رشته های مختلف در حال بروز ظرفیت های خود است. با تقویت نگرش مثبت به ورزش بانوان در اداره کل ورزش و جوانان استان قم، حال و روز ورزش بانوان قم بهترشده است و موفقیت های اخیر ورزش بانوان قم می تواند مقدمه روزهای روشن تر باشد.


منبع :
خبر آنلاین
(http://khabaronline.ir/)
۱۳۹۴/۸/۲۴
۱۴:۵۴:۵۳

راهکارهایی که هشت فعال زن برای حضور زنان در انتخابات مجلس ارائه کردند.

منبع :
خبرگزاری تسنیم
(http://www.tasnimnews.com/)
۱۳۹۴/۸/۲۴
۰۹:۲۷:۱۷

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در نظر دارد جلسه ای با مربیان و سرپرستان تیم های لیگ برتری برگزار کند.

منبع :
خبرگزاری دانشجویان ایران
(http://isna.ir/)
۱۳۹۴/۸/۱۹
۱۹:۳۲:۴۳

همایش معرفی مشخصات فنی خودروهای رنو با حضور دانشجویان مکانیک خودرو دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی تهران برگزار شد.

منبع :
خبرگزاری تسنیم
(http://www.tasnimnews.com/)
۱۳۹۴/۸/۱۸
۱۵:۳۲:۵۷

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به تسنیم:
سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به جزئیات برگزاری دوره آموزشی یک ساله ویژه پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، گفت: طبق مصوبه هیئت امنای دانشگاه می توانیم سقف هزینه تمام شده دوره آموزشی را از افراد دریافت کنیم.

منبع :
پایگاه خبری جهان نیوز
(http://jahannews.com/)
۱۳۹۴/۸/۱۸
۱۳:۰۴:۵۵

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، از جذب حدود ۲ هزار نفر در مقطع متوسطه بعد از اعلام نتایج مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: ۴ رشته توسط گروه هماهنگی تربیت معلم به تصویب رسیده است که قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، باید این دوره آموزشی را طی یکسال بگذرانند.

منبع :
خبرگزاری قوه قضاییه
(http://www.mizanonline.ir/)
۱۳۹۴/۸/۱۸
۰۸:۲۰:۲۱

خبرگزاری میزان- معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، از جذب حدود ۲ هزار نفر در مقطع متوسطه بعد از اعلام نتایج مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: ۴ رشته توسط گروه هماهنگی تربیت معلم به تصویب رسیده است که قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، باید این دوره آموزشی را طی یکسال بگذرانند.

منبع :
خبرگزاری دانشجویان ایران
(http://isna.ir/)
۱۳۹۴/۸/۱۴
۰۹:۴۸:۳۲


به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع پیکرهای دو شهید گمنام امروز بعد ازظهر با حضور خانواده شهدا و جمعی از مردم شهید پرور از دانشگاه شهید رجایی به سمت دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد.این دو شهید گمنام که بیست ساله هستند در عملیات والفجر ۸ و عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده اند.در این مراسم حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران درباره مقام شهدای گمنام به سخنرانی پرداخت.

مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه شهید رجایی برگزار شد.

منبع :
باشگاه خبرنگاران
(http://yjc.ir/)
۱۳۹۴/۸/۴
۱۳:۵۰:۱۳

مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه شهید رجایی برگزار شد.

منبع :
روزنامه اعتدال
(http://www.etedaldaily.ir/)
۱۳۹۴/۸/۳
۲۱:۱۳:۱۸

فردا همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع)
مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام فردا چهارم آبان ساعت ۱۴ همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) در دانشگاه مالک اشتر برگزار می شود.

منبع :
خبرگزاری دانشجو
(http://snn.ir/)
۱۳۹۴/۸/۳
۱۵:۳۱:۵۶

فردا(دوشنبه) ساعت ۱۴ همزمان با شهادت امام سجاد(ع) تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام با سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار خواهد شد

منبع :
خبرگزاری فارس
(http://farsnews.com/)
۱۳۹۴/۸/۳
۱۴:۱۴:۱۳

با حضور دانشگاهیان
همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت سجاد (ع) ساعت ۱۴ فردا دوشنبه چهارم آبان ماه پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه صنعتی مالک اشتر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

منبع :
نسیم آنلاین
(http://www.nasimonline.ir/)
۱۳۹۴/۸/۳
۱۱:۴۴:۲۴

/ فردا(دوشنبه) ساعت ۱۴ همزمان با شهادت امام سجاد(ع) تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام با سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه مالک اشتر برگزار خواهد شد

منبع :
خبرگزاری تسنیم
(http://www.tasnimnews.com/)
۱۳۹۴/۸/۳
۱۱:۱۳:۰۵

پیکر مطهر دو شهید گمنام ۲۰ ساله دفاع مقدس، فردا دوشنبه چهارم آبان ماه همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در دانشگاه صنعتی مالک اشتر تشییع و به خاک سپرده می شود.

منبع :
خبرگزاری دانشجو
(http://snn.ir/)
۱۳۹۴/۸/۳
۱۰:۴۷:۳۸

مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام فردا (دوشنبه) ساعت ۱۴ همزمان با شهادت امام سجاد (ع)در دانشگاه مالک اشتر برگزار می شود.


پیکرهای دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

اطلاعیه/
اداره برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در خصوص نحوه استخدام آزمایشی دانشجویان سهمیه استان شاغل به تحصیل درپردیس های دانشگاه فرهنگیان ودانشگاه شهیدرجایی اطلاعیه ای صادر کرد.