توصیه های مهم به دانش آموختگان
دانش آموختگان گرامی ضمن آرزوی موفقیت برای شما عزیزان، اداره دانش آموختگان این دانشگاه جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و سرعت بخشیدن به کار توجه شما را به موارد ذیل جلب می نماید :

۱) زمان مراجعه حضوری به اداره دانش آموختگان فقط روز های یک شنبه و سه شنبه از ساعت ۱۲-۹ صبح می باشد.

۲) درخواست صدور تاییدیه تحصیلی، ریزنمرات، گواهی موقت پایان تحصیلات و دانشنامه صرفا به صورت غیر حضوری و از طریق ثبت درخواست در پیشخوان سامانه گلستان انجام می پذیرد و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

تذکر: دانش آموختگان دبیری قبل از ثبت هر گونه درخواستی در سامانه گلستان؛ باید مجوز انجام درخواست را از اداره کل آموزش و پرورش محل خود دریافت و در سامانه بارگذاری نمایند.
۳) به هنگام مراجعه جهت دریافت هر گونه مدرک، متن پیش نویس و مدارک دریافتی را به دقت مطالعه نموده و در صورتیکه با موارد خواسته شده یا مشخصات شما مغایرتی نداشت، جهت اخذ اقدام نمایید.
تذکر : عواقب ناشی از هرگونه مغایرت یا اشتباه در گواهی و مدارک صادر شده مستقیماً به دانش آموخته یا تحویل گیرنده مدرک بر می گردد.

۴) منظور از مدارکی مانند پایان خدمت و گواهینامه موقت پایان تحصیلات مقطع قبل و… که در قسمتهای مختلف ذکر شده ، اصل آن است و همراه داشتن اصل آنها در زمان دریافت مدارک الزامی ست.
۵) کلیه مفاد فوق براساس مقررات و بخشنامه های فعلی می باشد و تغییرات احتمالی در اطلاعیه های جداگانه اعلام می شود؛ فلذا قبل از مراجعه به اداره دانش آموختگان از آخرین اطلاعات و تغییرات احتمالی از طریق وب سایت دانشگاه مطلع شوید.

درخواست معرفی نامه به سازمان نظام وظیفه
دانشجویان غیردبیری (مشمول خدمت سربازی) باید پس از انجام مراحل دانش آموختگی با دریافت فرم اتمام معافیت تحصیلی به سازمان نظام وظیفه عمومی معرفی شوند که پس از صادر شدن معرفی نامه مربوطه، یک نسخه از نامه مذکور توسط دانشجو جهت ثبت به پلیس +۱۰ تحویل داد ه می شود.
تذکر ۱ : دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی بهتر است حداقل ۲ ماه مانده به پایان فرجه شش ماهه تا یکساله پس از تاریخ فارغ التحصیلی ، نسبت به معرفی خود به نظام وظیفه اقدام نمایند.
تذکر ۲ : در صورتی که مشمولین، در زمان مشخص شده مراجعه ننمایند عواقبی از جمله ورود به غیبت نظام وظیفه و مشمول اضافه خدمت گردیدن و محرومیت از پاره ای حقوق و مزایا از جمله عدم ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را به دنبال خواهد داشت.