درخواست انصراف از تحصیل

طبق آيين نامه های آموزشي دوره های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، دانشجو مي تواند به هر دليل از تحصيل خود، اعلام انصراف نمايد. در اين صورت باید، درخواست انصراف خود را به دانشگاه تسليم نمايد

تذکر۱: دانشجویان دبیری می بایست بلافاصله پس از انصراف از تحصیل به اداره کل محل خود مراجعه و پس از پرداخت هزینه های تعهد خدمت؛ با دریافت نامه و مجوز از اداره کل آموزش و پرورش محل خدمت خود جهت محاسبه هزینه های تحصیلی به اداره دانش آموختگان مراجعه نمایند.

تذکر۲: چنانچه دانشجو پیش از اتمام فرصت يك ماهه از تاریخ ارايه فرم انصراف به دانشگاه، درخواست خود را پس نگيرد، دانشگاه نسبت به صدور گواهي انصراف قطعی، اقدام خواهد نمود.

تذکر۳: دانشجویان ذکور مشمول، در صورت انصراف از تحصيل باید سریعاً خود را به سازمان نظام وظيفه عمومي، معرفي نمايند.

تذكر۴: دانشجوی انصرافی، موظف است به تعهداتی که سپرده، عمل نماید تا بتواند ريز نمرات دروس گذرانده و مدارك ثبت نامي را از دانشگاه، تحويل  گيرد. بر همین اساس دانشجویان دبیری می بایست به اداره کل آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه کرده و هزینه تعهدات خود را پرداخت نمایند. پس از مکاتبه اداره کل محل خدمت با دانشگاه و دریافت هزینه های تحصیلی؛ با درخواست انصراف از تحصیل موافقت شده و نامه معرفی به سازمان نظام وظیفه صادر می گردد.

تذکر۵: دانشجوی انصرافی درصورت تسویه حساب کامل با دانشگاه، می تواند مجدداً در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور، شرکت نماید.

فرايند:

۱) دريافت و تکمیل فرم انصراف از تحصیل.

۲) تایید فرم تكميل شده توسط معاون آموزشي دانشكده و ارسال آن به مدیر محترم آموزش دانشگاه.

۳) تاييد مدير محترم آموزش (یک ماه پس از ارایه فرم درخواست انصراف از تحصیل ) و ثبت انصراف قطعي دانشجو در سيستم آموزش.

۴) دریافت فرم تسويه حساب از اداره آموزش و انجام تسویه حساب با کلیه واحدهای دانشگاه و ارایه فرم تکمیل شده به اداره دانش آموختگان (پس از ثبت انصراف قطعی درسیستم آموزش دانشگاه).

۵) دریافت نامه جهت ارائه به سازمان نظام وظیفه (ویژه دانشجویان ذکور مشمول).