باید تلاش کنیم شاخص‌های دانشگاه و مؤسسه‌های آموزش‌ عالی به‌ سمت بهره‌وری و توسعۀ کیفی حرکت کند

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه سیستان و بلوچستان، روح‌الله رازینی صبح امروز (چهارشنبه)، در جلسه با اعضای هیئت نظارت و ارزیابی استان سیستان و بلوچستان، مسائل مربوط به آموزش‌عالی این استان  را مورد بررسی قرار داد.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف در ابتدای نشست هم‌اندیشی، ضمن تبیین بخشی از آیین‌نامه نحوه فعالیت هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی؛ گزارشی از بازدیدهای سال گذشته و انتظارات هیئت از کارشناسان را در برنامه‌های سال جاری ارائه کرد.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف ضمن ابراز خرسندی از روند رشد مطلوب آموزش‌عالی در استان گفت: نظارت و ارزیابی مقدمه‌ای برای ارتقای کیفیت در سطح دانشگاه‌ها است. از این رو باید تلاش کنیم شاخص‌های دانشگاه و مؤسسه‌های آموزش‌ عالی به‌ سمت بهره‌وری و توسعۀ کیفی حرکت کنند.

وی افزود: ارتقای سطح هماهنگی، انسجام شبکه نظارت و ارزیابی، و سیاست گذاری اشتراکی از اهداف این برنامه است.

گفتنی است؛ بازدید از دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان، پیام نور، فنی و حرفه‌ای، آزاد اسلامی استان، پارک علم و فناوری و همنشینی و گفت‌و گو با دانشجویان ساکن سراهای دانشجوئی دانشگاه از اهم برنامه‌های رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت بود.

منبع اصلی خبر 

معاونت پژوهش و فناوری

۰۲۰۳۰۶۰۱