روابط عمومی دانشگاه خبر داد

پیام سپاس رئیس دانشگاه شهید رجائی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته گرامی داشت مقام معلم

به مناسبت حضور مقام معظم رهبری در مراسم گرامی داشت هفته معلم، دکتر حمیدرضا عظمتی، رئیس دانشگاه شهید رجائی در پیامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران (دام ظله) تشکر کرد. متن پیام دکتر عظمتی به شرح زیر است:
.

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله)

با سلام و تحیات، و آرزوی دوام توفیق و سلامتی حضرت عالی

هفته پاس داشت مقام معلم و استاد و سالروز شهادت معلم فرهیخته انقلاب، شهید بزرگوار استاد مطهری در سالی که مزین به شعار حمایت از کالای ایرانی است، از حال و هوای انقلابی و امید بخشی متفاوت نسبت به سال های قبل مفتخر بود و حضور با برکت حضرت عالی در جمع اساتید، معلمان و دانشجو معلمان دانشگاه های شهید رجائی و فرهنگیان، چنان روحیه انقلابی و نشاط علمی به بار آورد که عطر شکوفه های امید آن سال های سال باقی خواهد بود.

نظر بلند معظم له به شأن و جایگاه مقام معلم در سپهر نظام تعلیم و تربیت چراغ روشن راه همه عاشقان خدمت به این نهال بابرکت بوده و خواهد بود. تأکید و مطالبه به حق حضرتعالی بر اجرای بند بند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تنها سند بالادستی متبرک به نام اهل بیت (ع) می باشد، شعله امید را در دل معلمان انقلابی و فرهیخته ایران اسلامی همچون خورشید فروزان ساخت که جای دارد دراین باب خداوند متعال را بیش از هر زمانی شاکر باشیم .

دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی افتخار دارد به عنوان تنها دانشگاه مولد نیروی انسانی متخصص و ماهر در رشته های فنی و مهندسی برای آموزش معلمان در هنرستان های فنی و حرفه ای کشور، به عنوان یک دانشگاه راهبردی، نقش آفرین باشد و امید است در ادامه مسیر فعالیت، با تکیه بر منویات جناب عالی، یکی از ستون های استوار تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی با تقویت و ارتقأ کمی و کیفی بنیان های خود نقش موثرتری بیش از گذشته در عرصه تربیت نیروهای ماهر و مولد برای آینده جامعه ایفا نماید.

نوید و ثمره این دانشگاه به نحوی است که با حضور دانش آموختگان آن در طراز جمهوری اسلامی در عرصه فنی و حرفه ای موجبات تربیت فرزندان این مرز و بوم همراه با دانش و مهارتی باشد که سهم مهمی در ایجاد اشتغال در آینده کشور ایفا نمایند و همچنین تداوم افتخار پرورش دانشمندان بزرگ و رشیدی همانند شهید حسن طهرانی مقدم (که از دانش آموختگان سرافراز این دانشگاه است) را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم نماید.

اینجانب در جایگاه یک معلم و یکی از خدمت گذاران عرصه تعلیم و تربیت، به نیابت از همه اساتید و دانشجو معلمان عزیز دانشگاه (راهبردی) تربیت دبیر شهید رجائی، مراتب خالصانه ترین تقدیر و سپاس خویش را تقدیم داشته و دوام سلامتی و طول عمر با برکت حضرت عالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند متعال مسئلت نموده و  حسن مساعدت وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای دکتر سید محمد بطحایی را نیز برای حضور با برکت معظم له در جمع معلمان آینده ایران اسلامی ارج می نهم.

و من الله التوفیق

حمیدرضا عظمتی