روابط عمومی دانشگاه خبر داد

برگزاری مراسم گرامی داشت روز معلم و پاسداشت مقام شامخ استاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از مدیر حوزه ریاست، مراسم گرامی داشت روز معلم و مقام شامخ استاد امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در سالن شهید طهرانی مقدم برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، دکتر حمیدرضا عظمتی  به اهمیت ماموریت دانشگاه شهید رجائی در راستای تربیت نیروی متخصص و متعهد فنی مورد نیاز جامعه اشاره کرد و افزود: در حوزه علوم اجتماعی معلمین کشور بالاترین و مطمئن ترین محل رجوع مردم هستند و سرمایه ای بالاتر از این برای ما وجود ندارد. وی در بخش دیگری از سخنرانی خود بر ماموریت گرا بودن دانشگاه شهید رجائی اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد که ما باید در راستای ماموریت خود چه در داخل کشور و چه در خارج از مرزها حرفی برای گفتن داشته باشیم و این میسر نخواهد شد مگر این که با تمام قوت در مرز دانش حرکت کنیم. رئیس دانشگاه شهید رجائی با اشاره به رشد هرم اعضای هیات علمی از شش درصد به ۳۳ درصد در مرتبه دانشیار و استاد تمامی، به حضور بیش از هفتاد نفر دانشیار و استاد تمام در دانشگاه اشاره داشت و آن را سرمایه ای برشمرد که با اتکای به آن می توان با قدرت بیشتری در مجامع ملی و فراملی شرکت کرد و از این پتانسیل ارزشمند بیش از پیش در جامعه و خصوصا در وزارت آموزش و پرورش استفاده نمود.

وی تقویت از درون را رمز موفقیت دانشگاه شهید رجائی دانست و افزود: باید کارهای گذشته را با قدرت بیشتری جلو ببریم و بیش از پیش به وظایف ذاتی خود در حوزه آموزش، پژوهش و کارآفرینی اهتمام جدی داشته باشیم. مدیر حوزه ریاست خاطر نشان کرد، پیش از سخنان ریاست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین فضلعلی با بیانات ارزشمند خود جمع را بهره مند ساختند و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر علی پورکمالی انارکی، نیز گزارشی از عملکرد یک ساله خود ارائه نمود و به برنامه های پیش روی این معاونت اشاره داشت.

دکتر سعید علیائی، مدیر حوزه ریاست دانشگاه شهید رجائی، تجلیل از اساتید و مدیران نمونه دانشگاه و دانشجومعلمان نمونه را از دیگر بخش های این مراسم ذکر کرد. وی اضافه کرد که در این مراسم از استاد حسین زمرشیدی برگزیده ویژه سی و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی تقدیر و از تمبر یادبود ایشان رونمایی شد و در انتهای برنامه نیز از اثر هنری ایشان در دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی پرده برداری شد.

6a5a5045
6a5a51166a5a51216a5a51356a5a51586a5a51686a5a5176

6a5a5200

6a5a5237
6a5a52986a5a53846a5a5405
6a5a54246a5a5428